دبیرخانه مرجع صلاحیت دار ملی فناوری های اقلیم
FA EN

عضویت شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران در CTCN

عضویت شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران در CTCN

شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران (Monenco Iran Consulting Engineers) به عنوان ششمین عضو ایرانی، به شبکه فناوری مرکز و شبکه فناوری اقلیم سازمان ملل متحد (CTCN) پیوست.

شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران در سال ۱۳۵۲ با سرمایه گذاری مشترك بین بخش خصوصی ایران و شركت مهندسی مونترال از كشور كانادا تاسیس و در ابتدا فعالیت خود را با تمركز در صنعت برق ایران آغاز نمود. در حال حاضر در ارائه خدمات مهندسی، مشاوره‌ و نظارت در صنایع برق، نفت و گاز و پتروشیمی، مترو و راه آهن، مخابرات، دیسپاچینگ و اسکادا، آب و فاضلاب فعالیت می کند. سهام‌داران عمده شرکت مهندسین مشاور موننكو ایران شامل گروه مپنا، شركت Wood Group و شركت مشاوره مدیریت میر (متعلق به کارکنان) می‌باشد.

مهندسین مشاور موننکو ایران با هدف توسعه دانش فنی و انتقال فن آوری های جدید اقدام به شكل دهی همكاری های مقطعی یا بلندمدت با شركت های معتبر بین المللی نمود و درصدد تاسیس تعدادی شركت با مشاركت شركتهای همكار محلی در خارج از كشور برآمد. در همین راستا، به منظور تمركز بر بازارهای هدف خاورمیانه موفق به ثبت شركت (Monenco Consulting Engineering) در کشور عمان در كشور عمان در سال ۱۳۸۹ و به منظور دسترسی به بازار آفریقای مركزی در سال ۱۳۹۰ شركت موننكو نیجریه (Monenco Engineering Limited) در كشور نیجریه گردید که تجارب و موفقیت های چشمگیری در بازار عمان کسب کرد. همچنین در سال ۱۳۹۵ با هدف دسترسی به بازار اروپا و تقویت همکاری با شرکای اروپایی اقدام به ثبت شرکت موننکو آلمان (Monenco Germany) کرد. علاوه بر آن، خدمات این شرکت مشاوره مهندسی و فعالیت های آن در خارج از کشور صرفا به این سه کشور محدود نبوده و در کشورهای عراق و سوریه در خاورمیانه، بنگلادش، هند، کره جنوبی، تاجیکستان و قرقیزستان در شرق دور، زامبیا و کنیا در آفریقا و اتریش و فرانسه در اروپا نیز فعالیت دارد.

 

منبع: https://bit.ly/3mwf9Zd

نظر دهید