دبیرخانه مرجع صلاحیت دار ملی فناوری های اقلیم
FA EN

شرکت اسکان الکترونیک

آدرس شرکت:تهران میدان سپاه پلاک ۱۹۴ طبقه اول واحد ۲

شماره تماس وفکس:۰۲۱۷۷۶۸۳۰۹۹، ۰۹۱۲۶۰۰۶۶۹۶

www.ledparto.com  وب سایت:

eskan_co@yahoo.com ایمیل:

توانمندی:  توربین بادی مارپیچی چند جزیی(مودولار)

در ساخت توربین های بادی به علت بزرگ بودن و ساختار یک تکه توربین می بایست برای ساخت اصولی آن از قالب های بزرگ استفاده کرد و اصلا مقرون به صرفه نیست و در ضمن شما اگر برای افزایش نیرو و یا به هر دلیلی نیاز به تغییرات در اندازه داشته باشید می بایست کل توربین را تعویض کنید, اما توربین ساخته شده از جهت چند جزئی بودن منحصر به فرد است و به کاربر این اجازه را می دهد که به هر اندازه نیرو نیاز دارد به طول آن اضافه کند و در هزینه های ساخت صرفه جویی کند.

مشکل دیگر توربین های بادی سر وصدای زیاد و نویز آنهاست که باعث می شود کاربران کمتری برای استفاده از آن ترغیب شوند, اماکم صدا وکم لرزش بودن این مدل توربین این مشکل را بر طرف نموده است. با توجه به استفاده روز افزون انرژی های نو در مصارف خانگی و در دست بودن نیروی باد یکی از باصرفه ترین روش در تولید انرژی است این توربین به خوبی می تواند در دسترس قرار گرفته و انرژی باد را به برق تبدیل کند.

این نوع توربین به دلیل شکل خاص خود دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد:

الف) قابلیت نصب در ارتفاع پایین (۶۰ سانتی متر از سطح پشت بام)  ۴.۵ متر از سطح

ب) حفاظت از محیط زیست;ساختار ظاهری این توربین به صورت یک تکه است واز هر طرف دارای یک وجه مشخص میباشد که برای انواع پرندگان و خفاش ها قابل رویت می باشد و هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

ج) این توربین نیاز به سیستم مکانیکی برای گردش در جهت وزش باد ندارد و با وزش باد در هر جهت شروع به حرکت می کند. و در آخر زیبایی خوبی هم  برای  استفاده در شهرها دارد.

نظر دهید