دبیرخانه مرجع صلاحیت دار ملی فناوری های اقلیم
FA EN

پنل مشترک اتحادیه جهانی بیوگاز و مرکز و شبکه فناوری اقلیم

پنل مشترک اتحادیه جهانی بیوگاز و مرکز و شبکه فناوری اقلیم

صنعت بیوگاز در سراسر جهان به طور سریع در حال رشد است که این امر فرصت های زیاد و جدیدی برای اقدامات ابتکاری بوجود می آورد. اما از طرف دیگر چالش هایی نیز به همراه دارد که می بایست شناسایی و رفع گردند. همایش جهانی بیوگاز ابعاد اصلی نقش صنعت بیوگاز در بازیابی سبز (Green Recovery) را نشان خواهد داد.

دستورکار پنل های این همایش به شرح زیر است:

  • تامین مالی آینده پایدار به وسیله بیوگاز
  • چگونگی دستیابی به خالص سفر انتشارات، هضم بی هوازی در شهرها
  • نجات خاک جهان : هضم و سلامت خاک
  • امریکای شمالی و کانادا : پتانسیل عظیمی از هضم بی هوازی
  • جمع آوری پسماندهای غذایی در جهان : پتانسیل استفاده نشده
  • بیوگاز در کشورهای در حال توسعه

مرکز و شبکه فناوری اقلیم (CTCN) به میزبانی برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP) و بر نامه توسعه سازمان ملل (UNIDO) فعالیت می کنند. اهم این فعالیت ها شامل کمک فنی به کمک به کشور هایی با درآمد کم تا متوسط، تبادل اطلاعات و شبکه سازی در زمینه فناوری ها اقلیم است. در این میان، CTCN حمایت هایی را در زمینه های کشاورزی و جنگل داری ، مدیریت اب و فاضلاب ، انرژی تجدیدپذیر و بهره وری انرژی ارائه داده است.

این نشست نگاهی به این جلسه به نصب و راه اندازی بیوگاز مناسب برای کشور های در حال توسعه می اندازد و حضور اعضای با تجربه  WBAدر ساخت و عملیات کارخانه های بیوگاز در ملت های کم تر توسعه یافته از نظر اقتصادی را شامل خواهد شد. این اعضا پروژه هایی که تکمیل کرده اند را ارائه می دهند و چگونگی غلبه بر چالش ها و دستیابی به موفقیت را تشریح خواهند کرد.

جهت شرکت در همایش جهانی بیوگاز می توان از تاریخ ۶ الی ۸ اکتبر از این لینک ثبت نام کنید. ثبت نام رایگان می باشد.

 

منبع: https://bit.ly/36D6vD4

نظر دهید