دبیرخانه مرجع صلاحیت دار ملی فناوری های اقلیم
FA EN

خـوشه پـروران زیست فنـاور

تلفن : ۳۸۸۴۸۰۱۸-۰۵۱                      تلفکس : ۳۸۸۴۷۴۵۲-۰۵۱

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، خیابان پیروزی ۳/۳۳، نبش کوثر جنوبی۶ ، پلاک ۱۶، واحد ۷- کد پستی: ۹۱۸۵۷۷۹۴۸۱

آدرس کارخانه: خراسان رضوی، شهرک صنعتی کاویان فریمان، فاز یک، صنعت ۱۴- پلاک ۸- کد پستی: ۹۳۹۴۱۹۴۴۳۹

www.khpggroup.com

Email: Info@khpggroup.com

Email: khpggroup@yahoo.com

توانمندی: تولید کودهای زیستی

محصولات زیستی شامل ۴ نوع محصول با نام های تجاری:

نیتروپاورباکتر (باکتری های بومی تثبیت کننده نیتروژن)، فسفوپاورباکتر(باکتری های بومی تجزیه کننده فسفات)، پتاپاورباکتر (باکتری های بومی تجزیه کننده پتاس)، سولفوپاورباکتر (باکتری های بومی اکسید کننده گوگرد) این باکتری ها از خاک های بومی ایران منتخب شده و استفاده از آنها موجبات تامین نیتروژن از فرایند تثبیت، فسفر و پتاسیم غیرقابل جذب از خاک را فراهم می کند. این محصولات قابلیت استفاده در تولید محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک را دارند.

محصول آمینوپاور ( پروفایل کامل ای از اسیدآمینه هایی که در فرایند بیولوژیک تولید شده است) این محصول به عنوان یک محرک رشد زیستی مورد استفاده بوده و قابلیت استفاده در تولید محصولات سالم و ارگانیک را دارد.

محصول شوکران ۳ به عنوان قارچ کش و باکتری کش زیستی از عصاره ها و اسانس ها تولید شده است. فرمولاسیون این محصول بر اساس خاصیت قارچ کشی و باکتری کشی عصاره ها و اسانس های گیاهی بسته شده و با استفاده از پلیمرهای طبیعی کیتوسان تکنولوژی کپسوله کردن در آنها پیاده سازی شده است.کیتوسان ماندگاری را افزایش و حتی خود این پلیمر طبیعی به عنوان یه مقاوم کننده سیستم ایمنی گیاه لحاظ می شود. بیماری های قارچی در تولید محصولات ارگانیک و سالم یکی از دلایل کاهش کیفیت در محصولات ارگانیک بوده و حتی در مواقعی قابلیت مصرف را از محصول گرفته که با توجه به این محصول زیستی می توان به خوبی با آن مبارزه کرد.

محصول شوکران ۲ نیز عینا مشابه شوکران ۳ بوده با این تفاوت که بر اساس خاصیت آفت کشی و ایجاد اختلال در تولید نسل آفات در عصاره ها و اسانس های گیاهی، تولید شده است.

نظر دهید