دبیرخانه مرجع صلاحیت دار ملی فناوری های اقلیم
FA EN

آدرس: تهران، بلوار آفریقا، کوچه طاهری، پلاک ۸  ، شماره تماس: ۲۷۶۰۷۰۰۰ ، فکس: ۲۷۶۰۷۰۰۰ داخلی ۱۲۰۱

www.avrand.com  info@avrand.com

توانمندی:فیلتر جاذب دوده

به علت فرار بودن بنزين، در هر نقطه از سيستم سوخت رساني كه بنزین از طریق منافذ ریز موجود در مسیر سیستم سوخت رسانی با جو در ارتباط است، تبخير صورت می پذیرد. نفوذ ناپذیر بودن لایه های پلیمری استفاده شده در باک و دیگر محصولات شرکت اورند پیشرو موجب می شود تا کمترین میزان انتشار و تبخیر بنزین از این منافذ صورت گیرد. اورند پیشرو، طراح و تولیدکننده قطعات خودرو در چهار حوزه ی مجموعه باک، کنیستر، کاتالیست و نوارهای آببندی می باشد که در دو مرحله emission (انتشار) در گروه های مجموعه باک و کنیستر و exhaust ( خروج گاز) در گروه کاتالیست و فیلتر جاذب دوده مانع از انتشار آلاینده ها به جو می گردد.

در حال حاضر، شرکت اورند پیشرو با دارا بودن تكنولوژي توليد لوله هاي پليمري تك لايه ، سه لايه و پنج لايه، باك پليمري تك لایه و شش لايه، قطعات مختلف تزریقی، نوارهای آببندی خودروها و نیز خطوط مجهز مونتاژی در سايت های مختلف تولیدی، به عنوان بزرگترین طراح و توليد كننده مسير كامل نگهداري و انتقال سوخت خودروهای سواری در داخل كشور فعال مي باشد.

طراحی و تولید قطعات سیستم سوخت رسانی خودروهای تولیدی در کشور منطبق با استاندارد های یورو۴ و با قابليت ارتقا تا سطح یورو۶ ، جايگزینی قطعات لاستيکی با قطعات قابل بازیافت و سبک تر پلاستيکی در سیستم تخليه بخارات و نوارهای آببندی خودرو، طراحی و تولید باک پلیمری خودروها و بسیاری موارد ديگر از جمله خدمات این شرکت می باشد.

نظر دهید